This is MY BLOG. If I want to Bitch about how much life sucks then I’m going to do it. If I want to complain about every god damn thing, I’m going to do it! Along with everyone else, if you want to bitch and complain then go right ahead and do it! Who the hell is going to stop you? It’s YOUR BLOG. Post whatever you want and don’t give a fuck what everyone else thinks.
tinie 한글번역본 여기가 될 수 있는 친구♥♥


http://ilovetinielee.tumblr.com/
Follow my TUMBLR (:

Followers

Mee goreng =.=

To ANIS :

Kau mandrem Pa ea? Even kau kaka aku, sial do -.- Aku benci kau gila bahabi, kau paling kelam gilaa siak. Suka bajet baik depan Ma Pa.

Then , aku yang kena, kau fikir kau pakai tudung tu SUPERWOMAN dalam family ni la ? Hotak kau la -.- Baik buka tudung, kau memang baik solat bagai, perangai stok WTF. Tak payah nak kenakan aku selalu laa bodoh.

Aku macam jail dalam rumah sebab kau la, kau takda biar aku sorang je duduk Taiping dengan Ma Pa. Sumpah best gila sial, kau sape nak menyemak sini do?

Blahh duduk KL laa, maa dah beli rumah elok elok -.- Nak makan free duduk sini, indipendent laa dah besar.

Ouh, if you know me ? Tinie seorang kuat touching sial.

Just now : Pa beli Mee goreng, ok , kedai fav akuu, memang gila babi nak makan la kan, perut pun lapar sial, dia buat perangai keling apetah buat baik alahai aku menyampah gila bahabi laa, blah dari dapur, kau amik la semua nak makan -.- Biar aku mati, aku benci kau =.= 

No comments:

Post a Comment

Other Lines :

Add me to Skype
HAPPYTINIELEE